Vytvoře si v Canva portfolio, které zaujme - část 1.
Ukázka stránky z portfolia Grafika lehce (brzy sem dám celé)
Portfolio je skvělý nástroj, jak udělat dobrý první dojem, budovat důvěryhodnost a otevřít dveře příležitostem, které odpovídají vašim kreativním nebo profesním cílům.
Proč si vytvořit portfolio:
Ukazuje vaše dovednosti a styl: Portfolio vám umožňuje prezentovat to nejlepší z vaší práce a ukázat potenciálním klientům nebo zaměstnavatelům váš jedinečný styl, silné stránky a všestrannost. Je to vizuální životopis, který mluví sám za sebe.
Buduje důvěryhodnost a důvěru: Dobře zorganizované portfolio prokazuje profesionalitu a odbornost. Pomáhá klientům a zaměstnavatelům pochopit, co umíte, což posiluje jejich důvěru ve vaše schopnosti.
Přitahuje správné příležitosti: Tím, že ukážete určité ukázky práce, přitahujete klienty nebo pracovní nabídky, které odpovídají vašim zájmům a schopnostem. Cílené portfolio vám přináší příležitosti, které jsou v souladu s vašimi dovednostmi a kariérními cíli.
Dokazuje růst a zkušenosti: Portfolio nejen zdůrazňuje to, co umíte teď, ale může také ukázat váš vývoj a pokrok. To je obzvlášť cenné pro klienty nebo zaměstnavatele, kteří hledají někoho s chutí růst.
Šetří čas při výběrovém řízení: Ať už jste freelancer nebo uchazeč o práci, portfolio může urychlit výběrový proces. Když klienti nebo zaměstnavatelé vidí vaše schopnosti hned na začátku, pravděpodobněji osloví vás.
Odlišuje vás od ostatních: V konkurenčních oborech vám silné portfolio pomůže vyniknout. Je to účinný způsob, jak se odlišit a vyzdvihnout to, co vás činí jedinečným.
Co dát do portfolia v případě, že začínáte?
Začínáte a nemáte zatím žádné ukázky své práce. Mám pro vás pár tipů:
Vymyslete si váš vlastní grafický projekt. Představte si vašeho ideálního klienta a vymyslete pro něj 9 příspěvků na Instagram. Vytvořte pro něj hezký Instagram Feed, na který budete pyšní a který si budete moci dát do vašeho portfolia.
Najděte na sociálních sítích reálný byznys, který by potřeboval menší Glow Up a vytvořte pro něj zbrusu novou grafiku. V tomto případě můžete použít grafiku Před a Po. Jako bonus můžete vaši práci tomuto podnikateli poslat a kdo ví? Možná právě díky tomu získáte nového klienta.
💡 Toto je užitečné i pro ty, kteří se grafice věnují déle, ale točí se v začarovaném kruhu klientů, jejichž projekty neodpovídají stylu, který by chtěli vytvářet. Jako příklad zde uvedu právě Grafiku lehce, kterou jsem vytvořila přesně z tohoto důvodu. Doufala jsem, že díky ní oslovím klienty, kteří budou chtít vytvořit grafiku v podobném stylu.
Doufala jsem, že oslovím klienty, kteří budou chtít vytvořit grafiku v podobném stylu. Povedlo se!
🔥 Rádi byste prozkoumali způsoby, jak si s Canvou můžete vydělat? Ať už chcete tvořit obsah pro sebe nebo nabízet své služby ostatním, v klubu vás naučím, jak na to. Krok za krokem vám ukáži, jak si můžete vybudovat online Canva podnikání od 0 a dosáhnout finanční a časové svobody. Připraveni začít si vydělávat tím, co vás baví? Zapište se na čekací listinu ZDE, ať vám neunikne jeho další otevření. 🔥