5 kouzelných otázek, které z vašich recenzí udělají magnet pro nové klienty
Co odděluje obyčejné recenze od těch skvělých? Musíte si o ně umět říct a položit ty správné otázky.
Připravila jsem si pro vás 5 otázek, na které se můžete zeptat vašich stávajících zákazníků. Otázky jim můžete zaslat jednoduše emailem nebo vytvořit speciální Google formulář, který můžete používat neustále dokola.
Tuto techniku jsem začala používat teprve nedávno. Moc si o recenze neříkám. Vždy mě nejvíc potěší, když mi nějaká přijde z ničeho nic. Vyzkoušela jsem to u mé skvělé klientky, se kterou už spolupracuji několik let a přišla mi naprosto skvělá odpověď, díky které si moji budoucí klienti mohou představit, co jim naše spolupráce přinese. Tady je krátká ukázka:
„Lenka mi pomohla s grafickým a technickým nastavením e-mail marketingu. Celkem brzy po navázání spolupráce jsem zaznamenala nárůst odběratelů. První lead magnet, na kterém jsme spolupracovali mi přinesl přes 2000 kontaktů. Také jsme vylepšili vizuální identitu a nastavili udržitelnější a přehlednější způsob práce.“
Otázka č. 1
Ze všech _____ na světě, proč jste se rozhodli (vyberte jednu z následujících variant)...
najmout si zrovna mě?
spolupracovat se mnou?
koupit si můj produkt?
absolvovat můj kurz?
Pomocí této otázky zjistíte, co vás odlišuje na trhu. Byl to váš web, proces, marketing, nebo doporučení? Tyto informace jsou nesmírně cenné, protože vám ukážou, na co se zaměřit a čeho dělat víc.
Otázka č. 2
Měli jste před spoluprací se mnou nějaké výzvy, frustrace, obavy nebo starosti?
Pomocí této otázky zjistíte, co váš zákazník obvykle prožívá, než vás najde. Jak můžete pomoci? Jaké jsou jejich nejčastější problémy a jak jste je vyřešili?
Otázka č. 3
Jaké výsledky jste dosáhli po naší spolupráci?
Tuto otázku si upravte podle sebe. Fotograf by se mohl zeptat následovně: „Jak se cítíte ohledně svých fotografií? Co jste na naší spolupráci nejvíce ocenili?“
Grafik by se moh zeptat: „Povězte mi v číslech – jaké změny jste viděli ve svém podnikání od spuštění nového webu?“
Cílem je zjistit hmatatelné výsledky a přínosy vaší spolupráce.
Otázka č. 4
Co byste řekli někomu, kdo zvažuje...
spolupráci se mnou?
koupi mého produktu?
Tady lidé přestanou mluvit o sobě (ve třetí osobě) a začnou mluvit přímo k vašemu čtenáři...
Otázka č. 5
Je něco dalšího, co byste rádi dodali?
Tato otázka signalizuje, že je recenze téměř u konce. Je velká pravděpodobnost, že se zde více rozepíší.
Jak se správně zeptat
Ráda bych vás (vaši svatbu / webové stránky atd.) představila a zajímalo by mě, jestli byste neměli nic proti tomu, kdybyste odpověděli na pár krátkých otázek?“
nebo
„Jsem moc ráda, že jste spokojeni se svým ____. Měli byste něco proti tomu, kdybyste odpověděli na pár krátkých otázek? Moc by mi to pomohlo.
můj tip
Pošlete tyto otázky zákazníkům, se kterými vás bavila spolupráce
Ty nejlepší části použijte na svém webu, sociálních sítích, v portfoliu apod.
🔥 Rádi byste prozkoumali způsoby, jak si s Canvou můžete vydělat? Ať už chcete tvořit obsah pro sebe nebo nabízet své služby ostatním, v klubu vás naučím, jak na to. Krok za krokem vám ukáži, jak si můžete vybudovat online Canva podnikání od 0 a dosáhnout finanční a časové svobody. Připraveni začít si vydělávat tím, co vás baví? Zapište se na čekací listinu ZDE, ať vám neunikne jeho další otevření. 🔥